Posted on 14 lutego 2010

41. Koralik Imperialny szturmowiec (Star Wars wykonany na zamówienie)

41. Koralik Imperialny szturmowiec (Star Wars wykonany na zamówienie)

Ha ha, wszystko przez to, że natrafiłam ostatnio na dwie zabawne strony mniej lub więcej związane ze  Star Wars’ami. Poza tym wydaje mi się, że ze wszystkich postaci sagi Stormtroopery są najbardziej komiczne, nieporadne i „słodkie” (!). Oto te dwie stronki: Star Wars są wszędzie Mój mały stormtrooper. Polecam obejrzeć wszystkie x)

39. Koralik Trauma z dzieciństwa (Hello Kitty wykonany na zamówienie)

39. Koralik Trauma z dzieciństwa (Hello Kitty wykonany na zamówienie)

Pamiętam z czasów dziecinnych przygód, że w telewizorni leciała na dobranockę kreskówka, kreskówka  straszna, ociekająca jednocześnie słodyczą i psychodelą w jednakowym natężeniu. Zawsze po jej obejrzeniu miałam koszmary senne. Motyw z tej kreskówki królował również wśród subkultury a raczej marazmu zwanego potocznie EMO. Teraz rozumiem zatem, że moje skojarzenia z dzieciństwa były uzasadnione. Tak czy … Czytaj dalej